Smygtitt

Har fått önskemål om foton på gården där vi nu håller till! Fixar det så fort vi har en dag utan regn ;)
Stall och sadelkammare får ni hålla till godo ett tag till då vi fortfarande renoverar och fixar fullt! Det ska bli fantastisk skönt (och snyggt) när allt är klart.
Under tiden bjuder jag på en bild från stallgången. Jag älskar bett, speciellt gamla bett, jag tycker dom är så snygga och har dom gärna framme! Av dom betten ni ser på bilden har inget blivit använt under min tid hos Jens.. ;)
Men visst är dom fina?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad rids majoriteten av hästarna på? 3 eller 2delat? Tjock eller tunt? :)

Svar: Jag kan göra ett inlägg om våra bett men majoriteten av hästarna rids på tjockt tvådelat bett till vardags. Just nu har vi endast två st som inte rids på det och dom går på tredelade bett! Jens fördrar de tjockare betten med lite tyngd i så hästarna vågar söka ett stöd på bettet. Kanske vore roligt om han själv kunde lämna sina synpunkter på bettsling i ett inlägg..?
My Almqvist

2013-01-06 @ 21:48:32
URL: http://hanut.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ja det vore väldigt kul och intressant! :) du får övertala chefen!

2013-01-16 @ 21:29:32
URL: http://hanut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0