Ledig dag

Idag har jag och Greta varit lediga. Större delen av dagen har spenderats i soffan framför TVn, med undantag för ett kort avbrott för lunch tillsammans med en kompis! Väldigt skönt att kunna ha sånna dagar också, där man inte har några måsten överhuvudtaget :)
 
Ihelgen åker vi till Helsingborg med 4 hästar, lördag och söndag. Ska bli roligt, det var länge sen vi var i Sverige och tävlade! Och efter det drar vi till Borås med nästan hela stallet :)
Efter en tid utan tävlingar ett tag ska det bli roligt att komma igång igen. Det är ju ändå det som är roligast ;) 
Det har såklart varit skönt, både för mig och hästarna, att få vara hemma och ladda batterierna en tag men nu är vi färdig laddade och redo att komma igång igen! Tror faktiskt att den av oss som är mest laddad att komma igång igen är Kungen själv (och Jens) :) Så himla underbart att ha fått och fortfarande får följa den lilla hästen som bara blir bättre och bättre, starkare och starkare ju äldre (och klokare?) han blir!
 
Nu ska jag fortsätta med mitt soffhäng och sen sova gott. Imorgon väntar en ny fullspäckad dag på jobbet!
 
Det var visst fler än Greta som gillade den nya sängen jag köpte till sadelkammaren. Greta är inte helt nöjd över sin nya sängkamrat..
 
Visst är han läcker våran Kung?
 
En till bild på stallkatten, "Gurra" som han också kallas, som som sagt trivs väldigt bra i sadelkammaren.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmie

Ses i Borås! =)

2013-02-05 @ 22:00:23
URL: http://lsgroom.blogg.se
Postat av: Yasmine

Eh, perfekta hästen? Förutom att han är som ett oljat skinn så en vanlig dödlig inte skulle klara att sitta på honom :P

2013-02-06 @ 12:46:11
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0