Din häst är en spegel av dig själv

Igår slog jag och Kungen två flugor i en smäll. Samtidigt som vi njöt av en härlig tur i fina Hågadalen kunde vi (läs:jag) passa på att snacka skit tillsammans med Yasmine som jag inte träffat på länge!
Och bara för att göra er lite avundsjuka över de fantastiskt fina ridvägarna som finns där bjuder jag på bilderna vi tog med våra mobiler under turens gång ;) Medicin för själen?
 


 
 
 
 
Om Lunatic får välja blir det även en del fikapauser..
 

Nästan hemma hittade vi även ett äppelträd längs med vägen! Lycka!
Här är det äppel-utdelning, som barn på julafton :)
 

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Hösten när den är som bäst:)! Är du och Colmar tillbaka på Strömsholm nu?

Svar: Ja, helt underbart!! Nej vi åker till RS nu i veckan :)
My Almqvist

2012-09-09 @ 15:36:15
Postat av: anonym

Vem har haft hand om hästarna när du har varit i Uppsala?

Svar: Ruben är på RS där Karin, som är hoppelev, har haft ansvar för honom tillsammans med Jens. Kungen och Colmar är ju här med mig :) och dom andra hästarna är hemma hos sina ägare för lite vila och så!
My Almqvist

2012-09-09 @ 21:41:11
Postat av: Anonym

Brr ser kallt ut! Varför har hästen inte ländtäcke, den är väl klippt?? Kan inte vara bra att bli kall om ryggen så där, spec en musklad tävlingshäst... :( Tips: Täckas de tidigt och ordentligt behöver man inte klippa dem lika ofta..

2012-09-10 @ 08:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0