Bilder!

Så himla dålig uppdatering, jag vet! Men jag skyller på min mega dåliga internet uppkoppling här.. :( måste göra något åt det! Under tiden får ni nöja er med en liten mobil-bloggning!
Tävlingsfritt i helgen, Jens är på RS nu i veckan. Ni har väl inte missat att RGB också är där några dagar?
Efter det väntar final i VW Grand prix på Flyinge på onsdag!
Jag, Lunatic och Thelma börjar dock åka mot WC i Stuttgart redan på tisdag :)
Jens flyger dit på torsdag! (nästa vecka alltså!)
Vi har med andra ord fullt upp som vanligt! Precis som det ska vara :)

Funkar tyvärr inte att lägga upp några bilder :( får bli en annan gång!


Kommentarer
Postat av: anonym

Tävlar ni både i Stuttgart och Flyinge nästa helg? Vilka hästar tävlar på resp tävlingsplats?

Svar: Vi tävlar flyinge tisdag och onsdag, Stuttgart tors-sön :)Calido och Notchino på flyinge. Thelma och Lunatic i Stuttgart!
My Almqvist

2012-11-08 @ 11:55:59
Postat av: Emmie

Tog du lastbilskörkort eller hur blev det med det? :)

2012-11-08 @ 17:46:02
URL: http://lsgroom.blogg.se
Postat av: anonym

Tävlar inte Lunatic i finalen i VW Grand prix på Flyinge på onsdag??

Svar: Nej Lunatic är just nu påväg till Stuttgart med mig och Thelma :) Calido kommer att tävla VW finalen!
My Almqvist

2012-11-09 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0