Planer är till för att planeras om

Det blev inte alls något seriöst blogg inlägg igår med bilder från tävlingarna..
Nr 1 för att jag lagt el sladden till lastbilen på något ställe som för stunden verkade passande men nu i efterhand var helt idiotiskt eftersom jag inte hittar den.. Och ingen el betyder inget batteri på datorn!
Nr 2 för att jag kl 4 på morgonen skulle lasta Agge för att sedan köra hem honom till Enköping. (vilket jag fortf håller på med!)
Nr 3 för att jag i hopp om att äntligen få några timmars sömn inser att även plånboken är försvunnen och börjar i total panik leta efter den..
Samtidigt tog jag även hand om stjärnorna som varit och tävlat och försökte organisera någon slags packning på distans då Jens åker med tre hästar till Norrköping och tävlar i helgen :)
Så jag hoppas ni har lite överseende med att bilderna får vänta tills jag är tillbaka på skånsk mark igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0