Mys onsdag

Vi började som sagt dagen med en härlig uteritt :) Colmar gick för Eva-Karin, jag såg inte hela passet men han såg väldigt fin ut när jag var där iallafall! Och Jens verkade också nöjd när han kom tillbaka till stallet :)
På eftermiddagen passade en av hästarna på att trampa mig, ganska ordentligt, på foten.. Ni som känner mig vet kanske att jag har lite otur med just mina fötter och hästar som ställer sina fötter där :P Men jag haltar på!
Ikväll blir det sjukstuga hemma hos Erica. Jag med min trasiga fot och Erica som har ont lite överallt efter en ordentlig avramling härom dagen! Det blir tacos och marängswish, det kanske inte lagar men åtmistonde lindrar en aning :) Hoppas ni också får en bra kväll!


Hon har många ideer min lilla hund! Här har hon hittat ett nytt gömställe :)


Kommentarer
Postat av: Cissi S

Stålhätta My, stålhätta!!

2012-03-15 @ 05:54:18
Postat av: My

Stålhätta? :P

2012-03-16 @ 21:28:05
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0