Hoppning

Har blivit så dålig på att fota om dagarna, måste bli bättring där! För bilder vill ni väl se?
Idag började jag med, efter mockning och sånt såklart, att longera Lunatic och Thelma som senare på dagen skulle få hoppa lite i Röda ridhuset. Båda sprang glatt runt på volten och var nöjda med att få komma ut på lina en stund :)
Vid lunch tid kom Sylve, förbundskapten för svenska hopplandslaget, för att vara med när hästarna skulle hoppas och ge tips och råd! Lunatic börjar verkligen komma i form och hoppade strålande bra! Även Cavat och Thelma var fina :)
Imorgon har jag sovmorgon, känns som jag inte har annat är sovmornar...?! Men det blir skönt iallafall, får se hur länge min lilla hund kan tänka sig att sova..
Efter lunch lastar vi Colmar och åker mot Lövsta Stuteri och genrepar lite inför hingstvisningen den 9/4! Ska bli väldigt roligt :) Ska verkligen försöka påminna mig själv att ha kameran i högsta hugg imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bilder och filmer uppskattas!! Tack för en superbra blogg :D

2012-03-31 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0