Guld hästen

Började dagen idag med att rida på tur med världens bästa Lunatic! (Man kan ju ha det sämre..)
Och att det härliga vårvädret verkar hålla i sig gör ju inte saken sämre :)


På eftermiddagen flyttade vi runt lite i stallet. Vi samlade alla mina hästar längst ner i stallet, dom har tidigare stått lite utspridda. Kungen verkar mycket nöjd med att ha fått bästa boxen, så han kan stå och kolla ut genom dörren :) Självklart ska guld hästen ha det bästa!

Nu ska jag äta lite mat för att sedan städa efter min hund som roat sig med att strimla en tidning och sedan spridit ut den över hela lägenheten.. :P
Imorgon ska några av hästarna ridas ut på morgonen! Och Colmar ska Jens träna för Eva-Karin Oscarsson med, alltid lika roligt och givande att titta när Jens rider hästarna för henne :) Dressyren är så viktigt även för hopphästen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lunatic i skandinavium kunde blivit riktigt kul, så här i efterhand valde de fel ;) hur stor är han den lilla kämpen? Kul blogg = följer varje dag!!

2012-03-14 @ 09:24:28
Postat av: My

Ja, det är jag nog beredd att hålla med om ;)

Hmm, skulle gissa på att han är runt 163 i manke! Kämpe är verkligen rätt ord!

2012-03-16 @ 21:19:37
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0