7 mars - fler svar

visste du-
att jag vill: vara ung föralltid
att jag har: hett temperament
att jag lyssnar mycket på: min mamma
att jag funderar på: om Michael Jackssons död är ett PR trick
att jag pratar: ofta med mig själv
att jag inte gillar: osjälvständiga människor
att jag avskyr när folk snackar: om saker dom inte vet något om
att kärlek är: överskattat
att jag gillar: att våren är påväg
att jag alltid kommer att: sträva efter att bli bättre
att sist jag skrev ett handskrivet brev: var på lågstadiet
att min mobiltelefon är: rosa
att när jag vaknar på morgonen: så snoozar jag alltid, minst, en halv timme till
att innan jag går och lägger mig: så går jag alltid igenom morgondagen i huvudet, timme för timme.
att idag har jag: ätit alldeles för många riskakor
att jag just nu tänker på: varför jag åt så många riskakor
att i kväll ska jag: läsa skvaller och sova
att i morgon kommer jag: packa in mina fina hästar och åka till Flyinge
att jag hoppas: på att det är varmt ute när jag ska ge häsarna kvällsmat
att jag verkligen vill: göra det jag gör
att jag i framtiden vill bli: ekonomiskt oberoende

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du tävlat dressyr någon gång?

Skulle du kunna tänka dig att jobba i ett dressyrstall för en dressyr-ryttare?

/Elin

2012-03-11 @ 09:22:10
Postat av: My

Jag har tävlat någon klubbdressyr någon gång, inte mer än så.

Ja det skulle jag nog kunna tänka mig att göra, även fast jag såklart tycker hoppningen är roligast :)

2012-03-17 @ 23:00:40
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0