Sommar och invigning

Försökte blogga igår men det gick inte alls, så jag gör ett nytt försök idag :) Det är fortfarande sommar och sol hos oss! Jag har börjar klippa Lunatic, men det är bäst att göra på kvällar och morgnar när det inte är så varmt.. Nu har jag iallafall bara öronen kvar, inte så bara iofs.. Inte riktigt en av kungens favorit sysslor, men klippas ska dom! :) Jens är just nu i London och ska delta på invigningen ikväll! Coolt! En till sak som är cool med invigningen är att det är RGB som ska bära den svenska fanan!! Jag passade iallafall på att fota chefen i hans OS kläder innan han åkte :) Sportigt värre!


Kommentarer
Postat av: Eva

Marinblått, pikétröjor och en bra keps.. Det är ju som om de gjort hela kollektionen bara till hästmänniskorna, kan ju inte gå annat än super det här =)

Får även hästarna specialutrustning inför OS? Eller är det samma som till övriga tävlingar som gäller?

Svar: Javisst!Hästarna får också speciell utrustning som är gjord för just OS!
Framför allt får det inte förekomma så mycket reklam. Jag kan visa bilder på utrustningen någon dag :)
My Almqvist

2012-07-27 @ 15:08:59
Postat av: Malin

Så jäkla nice! Såg dem igår, och det är en härlig känsla bara att se dem, tänk då att vara där, som deltagare! Åh! Ta tillvara på allt nu, ett OS är det där speciella som kan bli en once in a lifetime. När åker ni dit?

Svar: Vi åker dit på onsdag! :)
My Almqvist

2012-07-28 @ 12:15:20
URL: http://malinolssons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0