Ursäkta röran, vi bygger om!

Lite kaos här på bloggen förtillfället...men vi jobbar på en ny design! Eller jag jobbar inte på någon design alls då jag är totalkass på sånt..(Det tillfälliga kaoset kan bero just på detta..) Men förhoppningsvis är det löst snart :)
Dagen har varit ganska lugn. Några av hästarna har tagit det lugnt och några har longerats!
Fina, fina hund!


Jungfru solar. Perfekt med solarium nu när det är så kallt!
Jag gör ordning hästarna innan ridning där och är dom svettiga får dom även stå där efter passet.


Dags för longering!


Idag var Colmar bra i sitt ben/hov och han fick komma ut och lufta sina lurviga i lina!
Efter att endast promenerats i nästan två dagar var han ganska pigg kan jag lova :)
Yannic var på plats i ridhuset och lyckades fånga några av hans luftkonster på film, jag stod mest och skrattade i mitten och njöt av att se honom så glad! Finns det något bättre än att se en lycklig häst?!
(Jaa, nog är jag en riktigt hästnörd alltid...)



Kommentarer
Postat av: Emma

hjälp hur kan man longera en hingst i GRIMMA!?!? eller någon häst överhuvudtaget...

positivt att du har hjälm iaf.

2012-02-06 @ 09:58:54
Postat av: Maria "gretas mormor"

Hej! Ser att du verkar trivas bra med Greta. Jätteglad för det! Hon har en liten bit av mitt hjärta. Kommer att följa eran resa här i världen. Pussa på henne från mig, många gånger om! Mvh/"mormor Maria"

2012-02-06 @ 13:13:06
Postat av: My

Hej Maria! Ja hon är underbar och verkar trivas bra! Det är ju toppen här med så många hon kan charma :)

2012-02-06 @ 13:26:12
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: Sandra

Arbetar som hoppryttare i tävlingsstall och vi longerar ofta hästarna i grimma. De gånger man inte vill ha dem inspända tycker jag det är super. Förstår inte vad som skulle vara farligt med det?

Framför allt som på denna filmen, när hon faktiskt är helt själv i ridhuset!

2012-02-12 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0