Snö

Strömsholm är numera täckt av snö! Jag älskar det och hoppas på att jag kan ta Kungen på en tur ut i helgen :) Jag mår förövrigt mycket bättre, tänk vad lite sömn kan göra underverk!
Det har varit en ganska lugn dag! På morgonen var "vår" equiterapeut Caroline ute och kollade på Lunatic och Jungfru! Så dom två har bara varit ute i hage. Både Thelma och Paddan fick hoppa lite smått och Colmar tömkördes på eftermiddagen! På söndag åker vi på tävling igen, denna gången till Hamre! Någon läsare som också ska dit?


Chefen och Colmar är med i senaste numret av Häst & Ryttare! En väldigt bra artikel om ni frågar mig? :)
Mammas hund Tuva undrar varför vi har så små sängar på det här stället :)
Här har vi anledningen, min lilla "killer-dog" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0