Sista inlägget..

Det här blir förmodligen det sista inlägget jag gör innan vi åker till Bremen imorgon med Thelma och Lunatic! Vi kommer att samåka ner med Sandra Carlsson, hennes två hästar och hästskötare :)
Ska blir roligt att komma iväg på tävling igen, jag lovar att fota massor! Och ska inte glömma att fota när jag gör iordning dom för att sedan fixa ett inlägg om det! Väldigt skönt att bara på två hästar med sig, på torsdag tänkte jag försöka hinna träffa Zara som jobbar där nere. Vi umgicks väldigt mycket när jag jobbade i Skåne! Då jobbade Zara hos Ragnar Bengtsson, här på Henriksdal! Även Zara bloggar om sitt äventyr, det kan ni följa HÄR.
Idag har vi varit iväg till Grevlunda med hästarna för att hoppa lite. Vi tog med oss Thelma, Lunatic och Colmar. Alla tre hoppade bra, med plus i kanten till Lunatic och Colmar som mer eller mindre briljerade :) Thelma var pigg, väldigt pigg! Men lyckades få till några bra språng, imellan allt bockande och skuttande :P
Eftersom det kommer att vara lite dött här på bloggen under tiden vi är i Tyskland kan vi väl passa på att ha en frågestund!
Så nu har ni helgen på er att skriva ner det ni undrar över och så svarar jag på era frågor så gott jag kan när jag kommer tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta hur det gick på tävlingen! Och så får du ju skriva om hur du förbereder hästarna för tävling som du sagt att du ska :)

2012-03-04 @ 18:00:39
Postat av: Anonym

visste du-

att jag vill:

att jag har:

att jag lyssnar mycket på:

att jag funderar på:

att jag pratar:

att jag inte gillar:

att min första tävling jag fick pris på:

att jag avskyr när folk snackar:

att kärlek är:

att jag gillar:

att jag alltid kommer att:

att sist jag skrev ett handskrivet brev:

att min mobiltelefon är:

att när jag vaknar på morgonen:

att innan jag går och lägger mig:

att idag har jag:

att jag just nu tänker på:

att i kväll ska jag:

att i morgon kommer jag:

att jag hoppas:

att jag verkligen vill:

att jag i framtiden vill bli:

2012-03-05 @ 21:53:29
Postat av: sophie

jag är nyfiken på varför så många tävlingshästar har gosedjur i boxen (syns ofta vid tävling i alla fall)? Är det som maskot eller leksak? :)

2012-03-06 @ 18:58:31
URL: http://sophscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0