Presentation nr 2: Lunatic

Jag tror att just Lunatic är den av våra hästar som även de flesta av er har bäst koll på!
Lunatic betyder så mycket kärlek, vilja och mod för mig! En häst som har en stor plats i mitt
hjärta och som gör mig glad varje gång jag ser honom!
Lunatic är född 1998 och uppfödd av Magnus Dyrendahl.
Han är efter Landlord - Utrillo - O'den - Juan.
Lunatic eller Kungen som han också kallas är den mest vinstrika hästen vi har i stallet. Han och Jens har gjort och vunnit väldigt mycket ihop! Jens och Lunatic har varit en team under många år och känner varandra utantill. Jag tycker att det är underbart att se dom på banan ihop, när det ser ut som dom läser varandras tankar!
Lunatics presentation skulle kunna bli i princip hur lång som helst. Jag skulle kunna fortsätta att berätta för er om hur fantastisk den här lilla hästen, som i boxen inte ser ut att vara mycket för världen, är och hur mycket jag tycker om honom.. Men jag tror att ni fattar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det sant att han är såld? =(

2012-02-27 @ 21:01:55
Postat av: My

Ja, Lunatic är såld.

2012-02-27 @ 22:11:20
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: Kicki Malm

Han är så fin och påminner om min fd häst som också var e.Landlord ue. Bonaparte (Utrillo som morfarsfar).

2012-03-12 @ 13:40:18
Postat av: Angelica

min pålle Beauty Boy är e: tabac ee: Bonaparte och eee: utrillo! Följ honom i min blogg!

2012-05-29 @ 11:47:28
URL: http://stjarnes.blogg.se/
Postat av: Sandy

Lunatic verkar helt underbar ! Vilket hopphjärta han har :)
Hoppas på att min stjärna e Landlord ue Galoubet oxå kommer bli lika bra!! Ser nästan ut som en kopia av lunatic, ifall Jens vill ha en liknande pålle ;)

Svar: Ja, han är fantastisk!
My Almqvist

2012-07-15 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0