Bilder från Borås


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu får ni se till att vinna Gina Tricot Grand pprix i morgon, så att jag kan vinna kläderna som man kan köpa där ;) Håller tummarna att Jens vinner.. Lycka till =)

2012-02-11 @ 11:35:41
URL: http://camillastrandberg.blogspot.com
Postat av: Emma

Hoppsan lite hackigt med klippmaskinen här och där ;) jag tycker det är bäst att klippa några dagar/en vecka innan en tävling, då har det ojämna växt ut lite och hästen ser inte så nyklippt och skabbig ut.

Varför flätas hästarna bara ibland, är det något speciellt?

2012-02-11 @ 18:25:00
Postat av: My

Sånt som händer, är ganska glad att jag kunde klippa huvudet överhuvudtaget.. :)

Ihelgen har jag inte flätat pga kylan. Hade tänkt att fläta till GP! Jens brukar säga till när han vill ha flätor och när han inte vill! Jungfru tex flätas inte så ofta då det kan behövas ta mantag, osv.. :)

2012-02-11 @ 22:08:57
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0