Uppsala

Jag spenderar alltså mina dagar just nu i Uppsala tillsammans med Colmar :)
Vi tar varje dag lite som den kommer med promenader i solen (eller ösregn) och annat mys!
 
 
Men den här killen är såklart lite saknad :) På tisdag åker jag till Skåne och hämtar upp honom och Thelma!
 
Annars är det inte jätte mycket som händer, ganska skönt med några lugna veckor så vi är pigga och laddade igen när tävlingarna börjar :) Hoppas och tror på en lika händelserik, spännande och rolig höst som vår!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Åker du själv och hämtar hästarna i skåne?

Svar: Ja! :)
My Almqvist

2012-08-26 @ 22:32:42
Postat av: Emmie

Står stackarn kvar på Ultuna eller är det nått annat stall i Uppsala han står i?

Svar: Nej, vi har flyttat honom till ett stall en bit ifrån ultuna!
My Almqvist

2012-08-27 @ 21:19:50
URL: http://nattstad.se/ringdahleriksson
Postat av: anonym

Jobbar Jens som hopplärare på Strömsholm nu när det är lugnare på tävlingsbanan? När och var är nästa tävling?
Bor du på Strömsholm?

Svar: Ja, Jens jobbar på Strömsholm! :)Tävlingsplaneringen är ännu under uppbyggnad. Snart klar!
Jag bor på Strömsholm när vi är hemma! Just nu håller jag dock till i Uppsala :)
My Almqvist

2012-08-27 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0