Packning i mängder..

Jag har spenderat iprincip hela dagen med att packa.. Kanske inte det roligaste sättet att spendera en onsdag på (för det är väl onsdag?) men ack så nödvändigt! Imorgon rullar lastbilen uppåt i landet igen, dock utan hästar. Thelma och Lunatic är kvar till på tisdag då dom ska gås igenom av veterinär här nere, efter det kommer även dom två upp!
Det finns flera anledningar till att vi åker upp tidigare än hästarna. Nr 1 och den absolut viktigaste är att vår fina Colmar kördes in till djursjukhuset Ulltuna, ungefär samtidigt som vi gjorde oss redo för vår första start i OS, i akut tarmvred :(
Nu är han på bättringsvägen, tack o lov, men klarar inte av någon längre resa än.. Därför kommer jag och Colmar befinna oss i Uppsala för rehab under en tid framöver! Nästa vecka kommer även Kungen, som ska få en välförtjänt semester med allt vad det innebär :) Mysigt! 
Nu ska jag sätta fart igen, så jag blir klar någon gång. Ikväll kommer inlägg med bilder från äventyret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0