Relaxed

Försov mig imorse, igen! Eller jag stängde rättare sagt av alarmet istället för att trycka på znooze... Men som tur är vaknar den där inbyggda väckarklockan till liv ibland och jag lyckades vakna kl 07.30, tur :)
Dagen har fortsatt väldigt avslappnat och avslutades med middag på Gula Hästen, en restaurang här på området, tillsammans med chefen! Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och kolla på film ihopp om att jag vaknar i tid imorgon!
Greta tycker att vi börjar jobba på tok för tidigt på mornarna..



Avslappnat var ordet! Ruben solar :)


Kommentarer
Postat av: maria

Morgontrött som mor, far och bror! Pussa på henne från "mormor maria"

2012-04-05 @ 05:17:52
Postat av: sofia

Jag såg på en bild när du red lunatic att du hade ett "babyblått" bett.. vad heter det och vad är det bra för? :))

2012-04-05 @ 14:30:31
Postat av: an

GLAD PÅSK VI SES PÅ LÖVSTA

2012-04-06 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0