Fixar & Donar

Imorgon bär det ju som bekant av för hingstvisning! Colmar är nyklippt, nybadad och riktigt påskfin :) Ska bli roligt att lasta honom imorgon och se honom gå, han är ju så läcker att kolla på! (vilket rim jag fick till..:)
Bild från när Colmar sist var och visade upp sig!
Då var det clinic i Jälla/Uppsala som gällde.



Passade även på att klippa Cavat igår. Första gången han blev klippt sen innan Globen, så det fanns lite päls att klippa bort kan jag lova :P Men som jag nämnde i hans presentation tidigare är att stå still inte en av hans starka sidor så han fick lite hjälp med det. Cavat är den enda av våra hästar som det behövs till vid klippning, alla de andra står som ljus! Men just på honom är det väldigt skönt då det lätt blir farligt när han flyger runt!
Nu är det dags att tacka för mig, för ikväll iallafall! Vi åker mot Lövsta imorgon runt 10.30 och innan det ska Jens rida några av det andra hästarna plus att C ska flätas och putsas blank!
Så God natt!

Men just det!
Grattis till Daniel och fina Jungfru till placeringen i dagens 140 hoppning i Kungsbacka idag, en blå rosett blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0