No time to think, my turn to go

Semester!
Från & med idag och ca 1 vecka framåt kommer jag vara ledig från stall och hästar.
Jag kommer imorgon att lämna landet för att fira nyår tillsammans med goda vänner på annat håll.
Det kommer att bli jätte skönt att ha lite ledig tid utan krav och att bara vara.
Men jag kommer såklart sakna hästarna här hemma mycket!
Men vila bör man och den här vilan kommer bara göra mig mer taggad att börja jobba igen!
Så jag passar på att önska alla er som följer mig här ett riktigt Gott Nytt År!
Vi ses igen 2012!



Vi började säsongen 2011 i Norge, Arctic equestrian games


Vi åkte till Arezzo. Här är vi på plats i Berlin.


I Berlins skogar


Team Blondin var såklart på plats i soliga Italien


Vi har myst massor


Jag sålde min Loppa


Vi har representerat Sverige i flera Nations hoppningar


Vi var i Falsterbo


Tävlat på hemmaplan


SM på Grevagården


Och i Globen


Vi har haft ett fantastiskt 2011, med många fina vinster och placeringar!
Nu är alla i Team Fredricson super laddade för ett nytt år och en ny tävlingsäsong :)
Hoppas att ni fortsätter att följa oss då!





Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha så skönt på semestern, önskar dig GOTT NYTT ÅR!! vi kanske syns på ngn tävling framöver, vem vet

2011-12-29 @ 17:14:33
Postat av: Anonym

haha dramatiskt.. ;) ha så kul i holland!

du har inga häst grejer till salu (tänkte eftersom du sålt kusen)? en bloppis kanske!? :)

2011-12-29 @ 17:32:48
Postat av: Anonym

hej går det inte kommentera här på bloggen eller?? :(

2011-12-29 @ 20:22:33
Postat av: My

Tack! Det ska bli skönt med lite ledigt :) hmm.. Tror faktiskt inte att jag har så mkt hästgrejer att sälja! Men jag kan kolla :)

2011-12-29 @ 20:56:43
Postat av: Yasmine

Gosch vad mycket frågor du har fått där! Bra svarat också, du kan dig själv du ;) Har en SUPER semester och vila ordentligt så du kan blogga en massa för oss sen :D

2011-12-29 @ 22:50:20
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hur knoppar du? VISA!!! :DD

2011-12-31 @ 09:02:27
Postat av: Mikaela

Kul o hitta din blogg... Jag har också jobbat som hästskötare så de blir me nostalgi jag läser o känner igen mig!!! Riktigt trevlig läsning! Ha en toppen semester o vila för de behöver man... ;p

2011-12-31 @ 20:11:18
URL: http://teammr.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej!

Hur många hästar har du haft och vilka klasser har du tävlat?

När ska Jens blogga??!?

2012-01-03 @ 19:20:13
Postat av: Emmie

Vart kör ni eran första tävling? Ska ni till Danmark första helgen i februari?



/Team Schultz

2012-01-04 @ 19:39:03
URL: http://livingtheedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0