Live från Olympia

...Nej riktigt så bra har jag det inte just nu! Men Jens åkte dit tidigt idag för att hejja på Peder som rider där i helgen :) Så lite uppdateringar får jag! Bilden är tagen idag när Lorenso uppträdde med sina hästar, han var även i Globen!
Så idag har jag ridit! Har fått flera frågor angående hur mycket jag rider. Jag rider inte jätte mycket i vanliga fall. Jag har valt att lägga ridningen åt sidan under den tid jag är hos Jens för att kunna satsa fullt ut på mitt jobb som just hästskötare. Så till er som undrar är jag "bara" hästskötare inte beridare! Men jag rider såklart när det behövs och tycker att det är roligt!
Jag red Colmar och "Tysken" idag, som är dom största hästarna vi har i stallet så jag väntar mig en massiv träningsvärk imorgon :) Det fick blir lite jobb i ridhus då det har vräkt ner snöblandat regn hela dagen.. Hoppas på bättre väder imorgon så vi kan en tur ute istället!

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej my! vad har colmar för träns på bilden? skulle du kunna länka till hemsidan? tack på föhand

2012-02-01 @ 22:03:46
Postat av: My

Till Amanda: Tränset Colmar har kommer från Glen Gordon, modellen heter Campari, och du hittar det hos http://www.equalityline.se/. Det tränset du ser på bilden har "några år på nacken" och är därför mörkare i färgen än vad dom är nya. Men med lite olja på så brukar lädret snabbt mörkna, om man vill det :)

2012-02-01 @ 22:28:43
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0