Årets Kämpe

Jag har fått den alldeles jätte fina utmärkelsen "Årets Kämpe" här på Ridskolan Strömsholm! Eftersom jag tyvärr inte närvarade vid själva prisutdelningen, som ägde rum igår på Knytpunkten, passar jag på att tacka här :)
Jag säger tack till den person som har nominerat mig och även tack till den jury som valde ut just mig av alla dom bra kämpar som var nominerade till samma kategori!


Postat av: Mia
Märker du lindorna i ändarna (med märkpenna eller på annat sätt?) så du vet vad som är upp och ner på lindan?
När jag lindar hamnar nästan alltid märkningen (det snygga märket man betalar dyra pengar för...) upp och ner och det är liiite irriterande att behöva linda om vaje gång ... Hej Mia! Va roligt att du/ni är inne och läser bloggen! Hoppas att det går bra med nya ponnyn :) De lindor som vi använder i det vardagliga arbetet spelar det ingen roll med vilket håll märkningen hamnar för texten står åt båda håll.. Så jag behöver aldrig riktigt ora mig för detta.. :) Men ett smart sätt är att ta en märkpenna och skriva ett H på lindan som ska vara på höger ben och sen ett V på den som ska vara på det vänstra benet. Om du gör detta i slutet på lindan, den del som är närmast benet.., kommer det ju ändå inte synas när lindan sitter på plats och du slipper oroa dig för att det fina märket hamnar upp&ner!

Postat av: Emma
Hej!
Vilar Lunatic nu? Rider du honom ibland annars? :) Hej Emma! Ja Lunatic har sin vintervila nu, så han är pigg och fräsch till nästa säsong! Ja när han är igång så rider jag honom ibland. Lunatic är en väldigt speciell häst som inte är helt lätt att rida.. Men han är väldigt snäll och tycker om att gå ut på tur så det brukar vi passa på att göra en del :)


Superstar!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej !

Så himla roligt att läsa din blogg !

Jag har varit på lite olika ställen och provjobbat, för säljningsstall och även varit hos Niklas Arvidsson på "intervju" och provridning.



När jag läser din blogg blir jag såå sugen att jobba såhär med hästar ! Nu har jag "dock" bosatt mej fast och har sambo och hund. Så det funkar ju inte bara att sticka och jobba i ett stall eftersom det är ju ett "dygnet runt arbete" nästan.



Men tänk allt man hade fått uppleva som du gör, jätteroligt !

2011-12-22 @ 21:40:44
URL: http://my.opera.com/LilGordon/blog/
Postat av: Ewa

Önskar dig God Jul o Gott Nytt År

2011-12-23 @ 15:30:43
Postat av: My

Tack detsamma Ewa!

2011-12-23 @ 18:04:40
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: Johanna!

Såg i svaren att du brukar rida Lunatic! Va spännande :) Måste vara så himla häftigt! Älskar den hästen. Kan du inte berätta lite om hur han är och rida, vilket sätt är han svår på? :)



Kram

Johanna

2011-12-28 @ 13:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0