Next up Arezzo

Förlåt för den dåliga, näst intill urusla, uppdateringen den senaste tiden. Men just nu är det fullt upp med packning, klippning av hästar och planering inför resan som väntar!
På onsdag lastar jag 4 st hästar och åker på tävling i Tyskland över helgen och på söndag fortsätter vi ner mot Arezzo, Italien. Där möts vi upp av ytterligare 6 st hästar här hemifrån som åker nu på fredag.
Med dom hästarna åker Malin, som är som elev hos oss, hon kommer även ha med sin egen häst och tävla :)
Det ska bli väldigt roliga veckor som vi ser och har sett fram emot länge men det är också mycket som ska fixas och planeras så resan dit och vistelsen där blir så trevlig som det bara går för både hästarna och oss :) därav den dåliga uppdateringen!
Så jag hoppas ni kan ha lite överseende med detta ;)
Ihelgen var vi i Billdal som jag skrev tidigare. Vi är nöja med båda hästarna som var med! Lunatic hoppade helt fantastiskt fint i söndagens 140 och även Camerone hoppade bra i sina klasser. Det är en häst med stor potential som behöver mer rutin i de stora klasserna, jag tror att det kan bli hur bra som helst :)
Nu är det dags att sätta fart igen, ny dag - nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: anonym

Spännande resa som väntar:)! Får du tid så uppdatera gärna. Är det några fler svenskar som åker?

2013-03-13 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0