Fullt upp

Ja det är mycket som händer och mycket som ska ordnas! För snart drar vi ut på några veckors turné :) kan berätta mer ikväll när jag sitter vid en dator under tiden får ni en bild på mina nya, grymma, chaps jag hämtade upp idag. Från Ariat såklart, the one and only!
Om det är något jag jag rekommendera till alla er där ute om jobbar precis som jag så är det att köpa ett par skor från just Ariat. Dom har räddat både min rygg och mina ben från undergång!
Värda var enda spenderad krona!
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är storlekarna på dom? Är de lika bra som tex dyon?

2013-02-28 @ 19:31:44
Postat av: Sofia

Vart kommer ni att åka? Hur långe stannar ni på vardera ställe?

2013-03-01 @ 14:08:17
Postat av: anonym

Ser framemot att höra mer om turnén! Var köper man dessa shortchaps? Finns det någon hemsida?

2013-03-03 @ 22:24:49
Postat av: anonym

Väntar på uppdatering:)!! Vilka hästar ställer Jens upp med i SM i Billdal?

2013-03-07 @ 21:14:16
Postat av: Camilla

Kan inte annat än hålla med om ariat-skorna. De är guld värda!

2013-03-20 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0