popcorn

Nu är vi på plats i Flyinge med Thelma, Lunatic och Colmar :) Jens har trimmat Colmar och Thelma. Lunatic har jag promenerat med och så fick han komma ut en stund i lina nu på kvällen! Alla tre hästarna verkar trivas bra i sina tillfälliga boxar, jag är klar för dagen och sitter i lastbilen och väntar på att min middag ska poppa klart.. Det där med matlagning är kanske inte min starkaste sida, så en påse popcorn får duga för kvällen :)
Kungen i lilla ridhuset

Imorgon ska alla tre hästarna hoppa! Colmar går 130, Lunatic 135 och Thelma hoppar 145 på eftermiddagen :) Nu ska jag ängna mig åt min popcorn påse och försöka hitta dosan till TVn och se fall det finns något att glo på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för ny häst jens hoppade idag?

är alla hästar friska och fräscha?

2012-03-08 @ 22:32:51
Postat av: My

Det var en häst som Jens prövade för att se om det kunde vara något för honom att rida och tävla på. Jag har tyvärr inte så stor koll på exakt vad det var för häst!

Japp alla hästarna är friska och fräscha :)

2012-03-08 @ 22:36:20
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha var det något att ha då tyckte jens?

ok tänkte eftersom lunatic inte reds, men han kanske bara vilar inför helgen?

2012-03-08 @ 22:43:57
Postat av: My

Nää han tyckte inte att modellen passade honom! Den stannade även på hinder nr 4 (?) så chefen for över huvudet..

Lunatic reds ett ganska långt pass igår och får därför ta det lite lugnt idag så han är pigg imorgon! Jens ska trimma honom på morgonen innan han startar!

2012-03-08 @ 22:48:19
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: Jossan

My... popcorn? vi får snacka om de här när ni kommer hem ;) haha



Lycka till i helgen! :D

2012-03-09 @ 05:40:21
URL: http://dressyrkandidaterna.blogg.se/
Postat av: sophie

Jag är nyfiken på en sak till! Hur knoppar du? Sökte på snygga knoppar inför en tävling om 2 v (vill förbereda mig lite) och då kom det upp en blogg som skrev att hennes knoppar inte kan mäta sig med dina! (kul att höra va? :D) Så jag är nyfiken på om du har några knep och tips?

2012-03-09 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0