Change of plans

Verkar som jag bara skriver inlägg på morgonen nu förtiden.. Känns ju lite tråkigt, ska försöka ändra på de :)
Snart blir det iallafall lite mer händelserika inlägg! För på söndag lastar jag hästarna och åker ner till Skåne! Där kommer vi vara fram till på onsdag då vi kör med tre hästar till Bremen och tävlar. Efter Bremen kommer vi tillbaka till Skåne igen för att delta i SM :) Efter SM blir det tillbaka till Strömsholm igen och som det ser ut just nu inget Arezzo! Men till dess..något speciellt ni vill läsa om?
Har fått önskemål om att skriva om hur jag gör ordning hästarna för tävling, flätar osv. Tycker själv att ett sånt inlägg är roligare med bilder och det får därför vänta till efter nästa tävling :) Under tiden kan ni läsa Idas inlägg om hur hon flätar HÄR!
Dagen kommer att börja med att äta frukost med chefen på markan, efter att jag mockat såklart, för att gå igenom helgen lite mer. (Jens kommer att åka ner till Skåne redan i eftermiddag.) Och efter det blir det ridning av hästarna och sen ska jag, med hjälp av Therese, packa lastbilen! Det är två veckors packing som ska in så det gäller att planera.. :)
Jens och Thelma plåtas i Röda ridhuset!
Det man dock inte får se på bilden är mig, som står och hoppar som en galning framför Thelma
för att få henne att iallafall se lite intresserad ut :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tagit c-kort nu eller??

varför inte arezzo, blev inte jens uttagen dit?

2012-02-24 @ 10:17:31
Postat av: My

Nej inte än..

Det är Jens själv som har valt att inte åka till Arezzo i år!

2012-02-25 @ 22:10:02
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur åker hästarna ner då om jens redan är i skåne??

2012-02-25 @ 23:42:44
Postat av: My

Vi har en chaufför som kör ner till Skåne!

2012-02-25 @ 23:50:15
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha va krångligt!

2012-02-26 @ 09:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0