nya äventyr och utmaningar

Som många av er redan har sett så kommer det hända lite nya saker kring Team Jens Fredricson till hösten!
Ni som inte vet vad jag pratar om kan klicka er in HÄR
 
 
Jag har även fått lite frågor på samma ämne från er läsare som jag tänkte passa på att svara på :)
 
Kommer du att bo i Skåne eller på Strömsholm när den huvudsakliga tävlingsverksamheten flyttar dit? Jag kommer finnas/finns alltid där tävlingshästarna är dvs jag kommer att vara i Skåne!
 
Hallå, länge sedan jag tittade in! Såg att det blir flytt till Skåne, vad skoj!! Blir ju så mycket mindre restid när ni ska ut på "kontinenten"! När går flytten? Och hur känner du? Sjöbo var det va? 
Ha det gött! Flyttlasset går som det ser ut just nu i slutet på oktober/början på november. Jag känner bra inför flytten. Tycker att det ska bli spännande och roligt! Ett plus är som du nämnde att vi får kortare restid när vi ska iväg och att många av dom som jag umgås med på tävling finns i just Skåne :) Yes, Sjöbo it is! Tack detsamma!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte tråkigt att flytta så långt från familj och vänner osv? Din mamma hade väl precis flyttat till strömsholm också?
När kommer presentation på hästarna??

2012-09-21 @ 22:47:47
Postat av: anonym

Är det några fler ryttare som har sin verksamhet på Åsums gård där ni ska stå, vilka i så fall? Hur mycket kommer Jens vara där och träna? Vilka av hästar kommer flyttas dit?

2012-09-22 @ 06:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0