summertime

Sommaren är verkligen påväg till Skåne och jag älskar det!
Jens kom ner igår eftermiddag och red Thelma och Lunatic, han trimmade även båda två idag innan han åkte upp till Strömsholm igen för att jobba ett par dagar! Båda hästarna är pigga, glada och kändes fina att rida på :)
Både igår och idag har vi haft vardagslyx på hög nivå. Igår kväll packade vi (jag tillsammans med Grevlundas personal) picknick korgen och åkte ner till havet för att spendera kvällen där!
Och idag så tog jag ledigt efter att hästarna var klara och åkte tillsammans med Madde (som jobbar hos Daniel Zetterman) in till Lund för en härlig eftermiddag med shopping och en del fika :) Framåt kvällen anslöt Team Grevlunda och vi avslutade en bra dag med middag på en av Lunds uteserveringar och bio!
Jag passar på att njuta så mycket jag bara kan av att just nu ha det så lugnt :) Imorgon tänkte jag ta en tur ut på båda hästarna och kanske lite longering som andra pass. Båda två har börjat bli lite runda om magen :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ah,Haväng! Där är väldigt fint:)

2012-05-22 @ 11:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0