Hängig

Det blev inte så mycket bloggning gjord igår, inte så mycket annat heller för den delen.. Då jag efter lunch började må väldigt dåligt och efter några tappra försök lyckades chefen till slut få mig att gå hem :P Jag sov i stort sett resten av dagen, kvällen och natten med några avbrott för att gå ut med Greta! Idag är jag piggare men kanske inte helt som jag borde! Har fått mycket hjälp av Jens idag så det har flytit på bra, har börjat förbereda lite inför morgondagens tävling i Södertälje :) Colmar, Tysken och Thelma åker med. Thelma kommer att ingå Strömsholmslaget, i första omgången av Allsvenskan, tillsammans med tre stycken elever här på RS. Lagledare är hopplärare Daniel Svensson! Håll tummarna för oss allihopa imorgon :)
Lunatic underhåller oss i stallet. Senare samma dag hoppade han som bekant hem ett SM guld!
Charmtroll :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken charmis! Saknar du inte att ha egen häst? Eller är dem som dina egna? :)

2012-03-19 @ 15:14:00
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: My

Ibland saknar jag att ha egen häst väldigt mycket! Men dom här pärlorna blir som mina egna :)

2012-03-19 @ 22:49:28
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0