This time, it's forever

Jag kan inte med ord beskriva den träningsvärk jag har i benen just nu... Jag har ridit Lunatic i två dagar, mycket galopp och lätt sits! Jag ser ut att vara ungefär tre gånger så gammal än vad jag egentligen är, speciellt när jag ska försöka ta mig ner för trappor :)
Dagen började med att jag och Therese red ut på tur med Lunatic och Tysken. För att sedan avsluta dom inne i ridhuset! Efter det rullade allt på, hästarna in och ut från hage och skrittmaskin. Colmar och Jungfru lösgalopperades på förmiddagen och fick sedan ett longeringspass på eftermiddagen. Även Lunatic fick gå ett till pass med lite lätt longering, han har fått en ordentligt rund mage nu under vilan ;)
Imorgon eftermiddag är Jens tillbaka "på jobbet" igen och ska trimma igenom hästarna. För Tisdag och Onsdag den här veckan kommer Kyra Kyrklund finnas på plats på RS och Jens kommer att rida för henne :)
In action

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hihi, jag tror att det står högst upp på många hästars önskelista: En egen shettis att leka med, tack!



Åh, Kyra... Hon står högt upp på listan med tränare jag skulle vilja prova att rida för!

2012-01-09 @ 09:15:27
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0