back in business

Tillbak på Strömsholm igen och imorgon är jag även tillbaka i stallet :)

Även fast det har varit väldigt skönt att få vara ledig så ska det bli roligt att få komma igång igen! Vi har en spännande vår framför oss, med många fina tävlingar.
På måndag börjar jag även på körskolan, för att fixa det där lastbilskörkortet..
Dom sista dagarna har jag spenderat hemma hos min mamma i Uppsala! Slappat, träffat kompisar och ätit gott! Man kan ju ha det sämre.. ;) Jag har bland annat hälsat på en kompis som jag stod i samma stall som när jag bodde hemma. Träffade hennes häst, Justus, som jag hjälpte till att rida in när det begav sig. Han hade blivit ungefär dubbelt så stor och dubbelt så bred, haha! Yasmines blogg hittar ni här: http://yasminesriddagbok.wordpress.com/ Där kan ni också läsa om fina Justus!
Jag var ju även iväg en sväng över nyår, till Holland, för att hälsa på där :) Det blev en väldigt bra helg tillsammans med goda vänner!
Imorgon väntar massor med pyssel med mina fina hästar och kanske lite ridning.
Då Jens kommer att vara i Sthlm under helgen för massa möten, med bla landslaget, för att sedan avsluta med Ryttargalan!
Stall Lickhammer

Ett av Stall Lickhammers senaste tillskott! Den alldeles underbara stallhunden Nellie.


Nyårsafton, Eindhoven


Kommentarer
Postat av: AK

Ska du gå på intensiv körkorts-kurs någonstans eller?

Glöm inte mina frågor! :)

Tjohopp!

2012-01-06 @ 20:25:12
Postat av: My

Till AK: Nej, men jag kommer tillsammans med körskolan lägga upp ett ganska "intensivt" schema för mina teori/kör-lektioner så jag blir klar med körkortet så snart som möjligt :)

2012-01-09 @ 21:51:16
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0