Life's good

Kvällen har spenderats i civila (!) kläder på IKEA! Inte varje dag det händer.. Stort tack till bästa Therese som hjälpte mig med det sista i stallet och även red Tysken och Ruben på tur i det härliga vädret :)
Och när vi gick runt där helt civilklädda och allt slog det mig att den gode Havrepappa har så rätt, det blir väldigt kallt när jag måste byta till helt oisolerade kläder.... Uppdraget var dock inte lika civilt utan jag var där för att hitta korgar att ha i sadelkammaren :P Hittade även lite smått och gott till min lägenhet! Bland annat mitt livs första egna blomma! Hur jag ska lyckas hålla den vid liv är ett senare problem, tur att mamma hälsar på lite då och då, men den är väldigt fin där den står på bordet!
Dagen i övrigt har också varit väldigt bra, kall men bra! Red på tur med Jens på eftermiddagen :) Lunatic tyckte att det var galet roligt att få galoppera på galoppbanan, jag kände mig mest som en passagerare som hoppades på att tåget inte skulle komma upp i allt för snabb hastighet.. :P Thelma var dock väldigt missnöjd över att inte få just galoppera snabbt som vinden (hon gjorde galoppjobb igår) och gjorde allt hon kunde för att göra Jens uppmärksam på just detta.. :)
På förmiddagen kollade jag även lite när Daniel hoppade Jungfru (Jungfru tränas och tävlas nu av Daniel Svensson). Hon såg super fin ut! Fina fina fröken Frö :)
Avslutar med en bild på den här fantastiska lilla fuxen, RS Isac!
(Jag blir tårögd varje gång Jens berättar om honom och deras tid ihop!)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni är bäst!

Tack själv :)

2012-04-04 @ 09:08:39
Postat av: Cindy

Åh, jag kommer ihåg Isac från när Jens bodde i Skåne. Han var så sur i boxen minns jag, men väldigt fin!:P Vad hände med Isac sen, lever han fortfarande?:)

2012-04-04 @ 11:56:55
Postat av: My

Ja jag har hört att han var en riktigt surgubbe men som sagt väldigt fin :D Isac togs bort i somras och kommer att få en minnes-plats här på Strömsholm!

2012-04-06 @ 21:28:06
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0