You look like a dying duck in a thunder­storm

Om jag någon gång tidigare har sagt att jag varit trött ljög jag förmodligen...nu är jag trött!
Så eftersom min hjärna inte är i sin livs bästa form :) Blir det ett inlägg med fortsatt svar på era frågor! (Förlåt för att svaren inte har kommit tidigare, jag har helt enkelt glömt detta...) Hoppas ni blir nöjda med mina svar :)

Fullständigt namn: Anna My Chris Almqvist Andersson
Smeknamn: Mysan
Civilstatus: Singel!
Född och uppvuxen: Jag är född i Sthlm. Men uppväxt på olika håll..
Är du nöjd med ditt namn? Om inte vad skulle du vilja heta istället? Jag känner mig ganska nöjd :)
Vad är ”typiskt dig”? Mina vänner kallar mig äckligt ärlig och stundtals något hård...
Städer jag bott i: Stockholm, Uppsala
Positiv egenskap: Jag anser att ska något göras ska det göras ordentligt
Negativ egenskap: Jag har svårt att lita på andra än mig själv..
Egenskap jag beundrar hos andra: Folk som har desto lättare att lita på andra..
Låt du sörjer till när du är ledsen: Sörjer inte jätte ofta, men när det händer så är inte musikvalet det jag lägger mest energi på. Jag lyssnar lixom på det som spelas, överhuvudtaget!
Beroende av: Socker, i de flesta former..
Något du ångrar: Jag försöker gå vidare istället för att ångra
Vad tror folk om dig? Mina misstankar säger mig att folk tror att jag är en bitch..
Stämmer det? Stundtals
Vad får du oftast komplimanger för? Få höra ibland att jag är stark. Och då menas inte muskelstyrka..
Hur imponerar man på dig? Personer med stark integritet och en förmåga att ta för sig imponerar på mig
Brukar du skratta för dig själv? Ofta!
Äger du några Converse? Nej
Sprit, cider, vin eller öl? Cider & vitt vin
Brukar du bli för full: Det händer
Vad har du för mobiloperatör? "3 is a magic number.."
Är du allergisk mot något? Nej
Hur svarar du i mobilen? Hallå?!
Vem ringde du senast? Erica
Vad sa den du senast pratade med? Lunchdate?
Stänger du av mobilen när du sover? Nej
Antal timmar sömn inatt? 0-8. Helst 8 :)
Brukar du komma i tid: Min mamma har alltid sagt hellre tidig än sen.. Så jag gör mitt bästa!
När blev du fotad senast? Hmm..Globen helgen..? Är inte jätte förtjust över att bli fotad..
Vanligaste färg på dina kläder: RS Blått såklart! Privat ganska mycket svart
Vad saknar du, person, sak? Min fina hund hemma hos mamma! Och mor & far såklart :)
Hade du en bra kväll igår? Ja
Favoritdryck på morgonen: Juice eller oboy
Rakar du benen? Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig/gå upp? Brukar somna runt elva och går upp runt sex
Är du blyg? Inte särskilt
Favoritidrott förutom ridning? Konstsim
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Har du spytt offentligt? Nej
Är du nöjd med ditt liv? Mycket
Är du bortskämd? Nej
Vad gör du i morgon? Åker till Sthlm
Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger och medvetet sviker
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket alls
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Sherlock Holmes ;)
Vad längtar du till? Vårsäsongen
Har du bra vänner och äkta vänskap? Mycket bra!
Vad använder du för shampoo? Det som erbjuds, typ
Vad är det finaste du fått? Mina fina hästar jag haft genom åren
En speciell dag du minns: 
Tycker du om någon just nu? Jag har väldens bästa vänner och familj, dom tycker jag mycket om
Du samlar på (om inte vad skulle du vilja samla på?): RS tröjor..?!
Vad skulle du göra på dagarna om du hade all tid och pengar i världen? Precis det jag gör nu, hästar och åter hästar!
Vem berömde du senast och varför? Mamma, för att hon lagar så god mat
Vad blir du själv gladast över att höra? Att jag gör ett bra jobb
Om du var miljardär och skulle donera en förmögenhet till välgörenhet, vilken skulle det bli? Rent vatten och någon djurrättsorganisation
Gröna eller röda äpplen? Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma eller Erica
När grät du senast? Kommer inte ihåg, men det var nog inte så länge sen. Har ganska lätt för att gråta
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa!
Bär du glasögon eller linser? Inget av de
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Har du piercing/tatuering? Nej
Vill du gifta dig? Inte just nu, nej
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? Nej
Har du komplex för något? Komplex har nog alla mer eller mindre. Men det är inget jag lägger så mycket energi på.
Är du bra på att laga mat? Haha, nej!
Läser du innehållsförteckningen innan du köper mat? Inte ofta..
Hur ofta handlar du mat/kläder? Även här, inte ofta..
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Jag äter faktiskt det mesta men..soppa är inte mat!
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? Haha, inte alls faktiskt
Favoritbok? Som jag har nämnt tidigare är jag barnsligt förtjust i Harry Potter...
Favoritplagg? Min nyinköpta alldeles underbara fleece tröja!
Vilka tv-program följer du? Jag har inga som jag följer slaviskt. Men jag kollar gärna på "How I met your mother"

Vad är det roligaste du vet? Oj, vilken jätte svår fråga..
Ville bli när du var liten? Journalist
Hur var du i högstadiet/gymnasiet? Skoltrött
Hur många gånger har du varit kär? 1
Favoritgodis: Choklad och slem
Coolaste stad du har besökt: Har inte rest så mkt, men jag tycker om London
Action eller skräck eller komedi? Beror på humör :)
Vad dricker du helst när du är törstig? Cola
Vilken är din favoritglass? Vaniljglass med choklaskross
Tycker du om sushi? Sådär..
Vad äter du helst när du ser på film? Vad äter jag inte? :P
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej

Har du tandläkarskräck? Lite..
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Mest morgon
Biter du på naglarna? Nej
Röker du? Nej!
Hur ofta tränar/motionerar du? Om inte att gå framochtillbaka mellan röda ridhuset och vita stallet räknas så inte ofta alls...
Favoritlåt just nu? Flickan och kråkan, Timbuktu's tolkning gärna
Något du ofta säger men inte egentligen menar: "Äru dum eller?!"
Vad är din största last? Här kommer det där sockret fram igen, framförallt colan..
Din favoritmascara: 
Drömyrke: Journalistik
Om du fick modifiera din barndom lite vad skulle då ändra på? Min barndom? Den vill jag inte ändra på alls!
Jobbig tid i ditt liv: Jag har varit väldigt skoltrött, det var jobbigt
Bästa tiden i ditt liv: "Min bästa tid är nu.."
Drömresmål (häst)? OS i London..? ;)
Drömresmål (privat)? Vietnam & New York
Om du hade obegränsad budget, vilken häst skulle du köpa? Oj jösses va svårt! För jag kan väl inte välja någon av "mina"?!
Bloggar du följer: Strömsholms gymnasiebloggar, CK, Ida, Yasmine och Sophies bloggar.
Favoritsidor på nätet: Google!!
Sidor jag snokar på: Hästmagazinet
Antal vänner på Facebook: 474
Vad tänker du göra nu? Kolla på TV och försöka få maten att laga sig själv...

Puh! Då var alla frågor svarade på!

Men fortsätt att hålla utkik, det kommer att komma en mindre inhopp av Jens här i bloggen! En såkallad cliffhanger.. ;)



Kommentarer
Postat av: AK

Ååh vad har du för hund?? Kan du inte ha den där bor eller? Jag har en fralla själv, Dumle! Världens sötaste :)

Du får gärna svara på mina frågor från frågestunden oxå (om du inte redan gjort det och jag missat!?).

Förresten, vilken är din drömhäst och vilka egenskaper tycker du den ska ha? Några speciella stammar du gillar? Vad är "hett" just nu, du som ser mkt hästar ute på tävlingar och så?

2011-12-28 @ 22:12:40
Postat av: My

Oj, AK dina frågor hade jag också helt missat! Förlåt! Fixar svar på dom imorgon :)

2011-12-28 @ 22:38:46
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: tips

http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=226127



http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=226101&catid=11



http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=225999&catid=11



http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=224772&catid=11



http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=224416&catid=11



http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=223917&catid=11

2011-12-28 @ 23:37:28
Postat av: Jessie

Ha.ha. Vad tycker Jens om att hänga från en klippa???

2011-12-29 @ 09:13:05
URL: http://teamjessie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, känner igen det där sockret, det är min stora last med. Cola är det bästa som finns att hälla i sig när man är törstig ! Brukar nästan aldrig kunna äta frukost tidigt på morgonen en tävlingsdag, så då blir det cola & banan efter första klassen :D haha, perfekt !

2011-12-30 @ 11:59:55
URL: http://my.opera.com/LilGordon/blog/
Postat av: Cissi

Jag känner ingen som tycker att du är en bitch...!

2012-01-07 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0