Sovdags!

Ja det är precis vad det är dags för nu! Jag har varit och tagit en lång och väldigt varm dusch och är nu påväg till lastbilen igen :)
Hästarna har varit så himla fina idag!!
Dagen började bra med Avon som hoppade in på en andra placering i lilla finalen. Utan minsta antydan till trötthet så här på tredje dagen i rad gick han in och gjorde två super rundor!
Efter det var det dags för 150 och GP kval. Där hoppade både Lunatic och Camerone. Och två starter resulterade också i två placeringar! Kungen kom tvåa och Camerone sexa, bästa grabbarna :)
Sen framåt kvällen var det lilla "Cajsa"s tur. Tidshoppning stod som uppgift och även hon hoppade en super runda med sista hindret ned. Cajsa som fortfarande är ganska ny i gänget är ännu med mest för att se och lära vilket jag verkligen tycker att hon har gjort i helgen, kul att avsluta med en så fin runda!

Imorgon är alltså dagen med stort D, Grand Prix dag!
Lunatic går ut näst sist i klassen som börjar kl 15.00. Så håll nu alla tummar och missa inte att det webbtv-sänds via equipe.com!
God natt!!

(Bilden är från London i somras. Sammanbitet kanske ni tänker, fullt fokus tänker jag dock när jag ser den. Exakt vad som gäller för morgondagen också!)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad hände i helgen, såg att han hade 16 fel i GPn. Måste väl var mycket lättare här hemma än internationellt? Är han inte fräsch? Hejar alltid på Jens!

2013-02-28 @ 18:56:48
Postat av: Anders

Det här var ju en trevlig blogg. Jag följer AVON med lite extra spänning eftersom jag har hans första avkomma AVANT "Svante". Mamman är dessutom e. LANDLORD ue. UTRILLO. Det borde väl konna bli något?
Har faktiskt mailat Mathias o Jens om honom och det verkar som de vill kolla på honom. Ska under tiden följa AVONs fortsatta äventyr. Jag så honopm premieras och känner Annika som utbildat honom. Tror denna nystart med Jens kommer att bli helt suverän.
mvh

Anders

2013-03-10 @ 19:17:44
URL: http://www.stall-lindekullen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0