Påväg hem igen

Nu är vi påväg hem till Sverige, Sjöbo och Åsums gård igen :) vid 21 tiden ikväll skulle jag tro att hästarna står i sina boxar och äter hö!

Det har varit roliga men också intensiva veckor i Italien och det ska bli skönt att komma hem igen. Dags att ladda om och ladda upp ordentligt inför Scandinavium! Det kommer ske lite förändringar här på bloggen i samband med Göteborg så håll utkik, jag tror inte att ni kommer bli besvikna.. :)

 

Min hjärna går för tillfället på lågvarv så jag kommer inte på något bra att skriva.. ;) men ni får gärna ställa frågor om ni har, så svarar jag!

 

 

Kommentarer
Postat av: CK

Lycka till på världscupfinalen hörru!!!!

Svar: Tack!!!
My Almqvist

2013-04-09 @ 21:11:46
URL: http://HejaCK.blogg.se
Postat av: anonym

Skoj att du är tillbaka i bloggen:) har saknat dina inlägg! Hur många dagar i veckan är Jens i Skåne på Åsums gård? Trimmar du hästarna och rider markarbete?

Svar: Roligt att vara tillbaka :) Jens är på RS ca 3-4 dagar varannan vecka, resterande tid spenderar han här med oss i Skåne! Ja jag rider hästarna när Jens inte är hemma :)
My Almqvist

2013-04-09 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0