Fortsättning..

Även Calido hoppade fint idag och planen är att han ska hoppa Grand Prix på lördag :)

Imorgon hoppar Thelma 140 och Kungen 150!

Än så länge tycker jag att det är en bra arrangerad tävling! Något som är väldigt trevligt är cafét som finns på stallområdet där det serveras ny-gräddade våfflor och varm dryck! Perfekt eftersom det är väldigt kallt här. På dagarna är det okej när solen värmer men på nätterna är det minus grader. (Tack Gud att värmen funkar i lastbilen!)

Jag är precis klar med det sista i stallet och ska nu hoppa in i en dusch och värma upp mina köldutslag som jag redan har lyckats att få... Sen väntar sängen :)
Ska fota lite imorgon så får ni se hur det ser ut här! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0