Vilken helg

Vi är hemma från Stuttgart och såklart otroligt glada över det fantastiska avslut vi fick på helgen. 4.a i världscupen är inte illa, inte alls faktiskt!
Världens bästa Lunatic, som han hoppade!
En kompis beskrev det så bra "..han slänger hjärtat över hindret och hoppar efter.." :)
Ja han älskar verkligen sitt jobb den hästen!

Nu är vi hemma några dagar för att sedan bege oss till Globen! Dit följer kungen och Calido med :)
Calido som förövrigt drog till med en 5.e placering i finalen av VW Grand prix i onsdags! Duktig!

Men nu ska jag sova. Elen har kommit och gått lite under helgen (jag bor i lastbilen) så det ska bli underbart att sova i sin egen säng med värmen på hela natten ;) God natt och tack för alla fina grattis-önskningar, det värmer!


Kommentarer
Postat av: Ida S

Härligt!! Det är helt underbart att se den där kusen komma in på banan. Ser tokladdad ut och bara glänser! Laddad till tänderna för att få ta sig an uppgiften?! Ni är grymma hela teamet som håller upp en sån fin häst!!! ///Ida

2012-11-20 @ 07:35:04
URL: http://www.stallcourage.blogspot.se
Postat av: Carolin

Jag har inte riktigt hängt med, äger du en del av lunatic? :-)

Svar: Nej, jag äger ingenting i Lunatic. (Även om jag gärna velat ;)
My Almqvist

2012-11-20 @ 08:48:42
URL: http://Stallcarlsvik.blogg.se
Postat av: anonym

När åker ni upp till Globen? Ska du gå på Ryttargalan?

Svar: Vi kommer upp onsdag eftermiddag :) Nej, jag får hålla tummarna hemifrån istället!
My Almqvist

2012-11-21 @ 23:16:02
Postat av: anonym

Hur är det med uppkopplingen, fungerar den där nere? Uppdatera gärna hur ni förbereder er för Globen!

2012-11-23 @ 13:02:42
Postat av: Anonym

Vart i Skåne håller ni till? :)

Svar: Åsums Gård i Sjöbo!
My Almqvist

2012-11-23 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0