Dålig uppdatering!

En kort update om läget just nu:
Vi har kommit tillbaka från St Gallen, där hästarna presterade bra, och är nu tillbaka i Skåne och på Grevlunda igen.
Jens tävlar på Strömsholm i helgen med bla Colmar! Samtidigt pågår det tävlingar här på gården :)
Hästarna som varit iväg har haft några dagar off för att nu börja jobbas igång igen inför nästa uppgift som blir Rotterdam!
Samtidigt har min kära mamma kommit på den strålande ideén att packa in hundarna i bilen och köra ner för att hälsa på här nere. Vilket även innebär att jag har återförenats med min hund som numera har skaffat pass och är reda att följa med ut i världen :) Så jag njuter med andra ord fortfarande av Skåne och tillvaron tillsammans med fina hästar och underbara människor!
Bättre uppdatering kommer. Tänkte ta mig i kragen och fixa in filmerna på datorn så ni får se hur duktiga dom varit!
Vet att det finns en viss hästägare (Läs: Malin) som är sugen på att se sin Thelma fara fram på banorna ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken rolig och intressant blogg du har! Helt i min smak. :)

2012-06-11 @ 17:36:00
URL: http://nomoredoubt.blogg.se/
Postat av: Hästägare (Läs:Malin)

Korrekt:) Har dock sett lite filmer som ligger ute på tävlingsplatserna. Heja Thelma & co!

2012-06-16 @ 17:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0