Keep it up

Fick en så himla bra kommentar av "Linda" för några dagar sen..
Det måste finnas massor att skriva om ;) hur går tankarna inför ev. os? Är det lunatic som ska åka isf? Är du nervös? flyger de eller är det båt som gäller? Vad ska han rida i Falsterbo? Några mer hästar som går där? Som sagt... Allt som är normalt för dig är fullständigt onormalt för oss andra :D
 
sv: OS känns lika långt borta som det känns som det smyger precis bakom hörnet! Just nu är jag inte nervös mest förväntansfull över vad som, kanske, komma skall :) (Laget som ska skickas är ännu inte klart.) Som sagt vi väntar med spänning! OM Jens skulle bli en av dom svenskar som bli uttagna är det Lunatic som åker med!
Det finns olika sätt att ta sig dit, och jag är inte helt insatt, men jag tror att dom 2 vanligaste är båt och tåg.
Med oss till Falsterbo kommer Lunatic, Thelma och London Calling. Vi har än inte gått igenom planen tillsammans helt klart, för vad var och en ska gå för klasser.
Tack för att du påminner mig om att jag faktiskt lever ett ganska "onormalt" liv ;) Jag ska bli bättre på att uppdatera om dom saker som för mig upplevs som 'en vanlig dag på jobbet'! (Och fortsätt gärna att kommentera!!)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag kommenterade för ett tag sen men den verkar inte publicerad..?? :/ Jag undrade om dina egna ambitioner som ryttare och om du har någon egen häst/ar?
Vad har du för framtidsplaner, vill du alltid jobba inom häst branchen eller ha ett annat jobb sen? Hur gammal är du och vad är du utbildad som?
/p

Svar: Ber om ursäkt för sent svar/publicering!Många tycker att jag är konstig när jag svarar att jag inte har några direkta ambitioner som ryttare. Men det är så det är. Jag tycker att det är fantastiskt roligt att jobba med hästar men ridningen är för mig inget prio.
När jag först började hos Jens hade jag med en egen häst, som jag sålde efter ca 1 år. Mycket pga att det inte fanns någon tid för henne. Vi är oftare ute och reser än vad vi är hemma och då tog jag beslutet att sälja henne till någon som kunde lägga mer tid på just henne!
Jag är lite av en 'jag tar dagen som den kommer' människa. Jag kommer att hålla på med det här så länge jag tycker att det är roligt :) Men förmodligen kommer jag att fortsätta jobba med hästar!
Jag är född 1989, precis fyllda 23 år! På gymnasiet gick jag inriktning Hotell/Turism. Började efter studenten att jobba i stallet på Lurbo RK och ett år senare började jag hos Jens!
My Almqvist

2012-07-02 @ 23:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0