Hoppning

Idag har Lunatic, Jungfru och Colmar fått hoppa i Röda ridhuset. Jag har filmat lite men eftersom min mobil har laddat ur helt och laddaren finns hemma hos Erica så får jag lägga upp det antingen senare ikväll eller imorgon. Så håll till godo! Men alla tre gjorde ett bra jobb och verkar vara glada att få komma igång ordentligt igen :)
Jens red även på Pandora ett lätt pass på morgonen! Hon var svag men visade en bra inställning till arbete och hinder :) Ska blir väldigt roligt att följa hennes utveckling!
Imorgon ska jag på min första lektion på körskolan! Vi börjar med en teorilektion, håll tummarna för att jag åtminstonde förstår lite av det han ska försöka lära mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0