Henriksdal + Bruksprov

Började såklart dagen hos hästarna, fodra och mocka. Efter det kom Jens och hämtade upp mig och vi åkte till Flyinge där Jens skulle visa hingsten Care for Love. "Ove" skötte sig fin fint och både häst och ryttare var nöjda med dagens uppgift!
Efter det tog jag bilen tillbaka till Henriksdal, släppte hästarna i skritten och väntade på distriksveterinären som skulle komma och skriva hälsopapper på hästarna som ska med till Tyskland! Runt två åkte jag tillbaka till Flyinge igen för att hämta upp Jens och äta lunch :) Sen var det dags att börja rida!
Nu sitter jag i lastbilen, klar för dagen. Imorgon lastar vi hästarna och åker till Grevlunda för lite hoppning!
Skånsk morgon :)
Thelma äter frukost!


Paddan


Finaste Colmar


"Ove" görs ordning för uppsittning!


Care for Love.
(Som tyvärr inte blev rekommenderad vidare till fas 2)


Kommentarer
Postat av: emma

vet man varför den inte gick vidare till fas II?

varför står inte hästarna på grevlunda?

2012-02-27 @ 23:16:03
Postat av: My

Jag har inte sett dommarnas utlåtanden..

Vi står inte på Grevlunda pga att dom hade fullt stall!

2012-02-27 @ 23:24:50
URL: http://showgroomjf.blogg.se/
Postat av: Madde

Är luntaic såld?

2012-02-28 @ 07:33:42
Postat av: emma

nähä ok trodde kanske jens visste varför domarna inte tyckte den skulle gå vidare.

2012-02-28 @ 09:42:56
Postat av: Havrepappa

Jag saknade dig My :)

2012-02-28 @ 12:14:06
Postat av: Emma

Vilka hästar följer med till Bremen ? :)

2012-02-28 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0