Holliday

Jag har semester!
Har därför lämnat Skåne, och hästarna, och befinner mig någon helt annanstans!
Det här är nog en av dom få gånger som det verkligen ska bli skönt med lite vila från allt.
Vi har haft en väldigt intensiv vår och sommar med många intryck.
Såklart en alldeles fantastisk tid där jag lärt mig otroligt mycket, fått många nya vänner, sett många fina platser och upplevt fantastiska resultat!
Men för att göra nästa säsong lika bra så krävs det nog att man hinner smälta alla nya intryck, samla nya krafter och verkligen ladda om.
Och det är precis det jag ska göra och jag tänker komma tillbaka full av kraft och inspration för fortsatt bra samarbete tillsammans med mina fina hästar och Jens!
 
Tack till alla er som har stöttat och följt oss under året!
Jag hoppas att vi kommer fortsätta att inspirera och motivera er även i fortsättningen!
 
    
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra plan att ladda batterierna:), det är välbehövligt! Hur länge har du semester, ska du resa någonstans?
Är nästa tävling i nyårs helgen?

Svar: Ja det känns väldigt välbehövligt :)Har semester en vecka och nej jag håller mig kvar i Sverige.
Nästa tävling är Mechelen under nyårs helgen :D
My Almqvist

2012-12-05 @ 23:04:03
Postat av: anonym

Är du i Mechelen nu? Uppdatera gärna hur det går. Vilka hästar har ni med? Lycka till:)!

2012-12-26 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0