Påväg hem

Nu är vi påväg tillbaka till Svergie, framme imorgonbitti på Grevlunda! 
För oss i team Fredricson har helgen i Dublin varit väldigt bra :) Lunatic har hoppat fantastiskt, dubbel nolla i nationshoppningen och 4+0 i GP och en fjärde placering där! :) Fina lilla häst!!
Nu väntar lite semester för oss allihopa innan inomhus säsongen drar igång, längtar redan!
Bloggar med bilder från äventyret i London (och Dublin) när jag är tillbaka på svensk mark igen! Något speciellt ni har undrat över hemma i soffan när ni har sett oss på TV under OS? Fråga, så svarar jag så snabbt jag kan :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har fått ett mejl av mig ;)

2012-08-22 @ 12:06:55
URL: http://www.showmylife.blogg.se
Postat av: Elin

Hej My! vikken fin blogg du har! Lunatic är sååå fin. Brukar du rida på Lunatic? Varför är ni i Skåne så mycket? Har ni flyttat dit nu eller? Trivs ni bra i Skåne eller? Saknar du aldrig din familj?

Förlåt att det blev så många frågor :p.

Svar: Tack Elin! Ja, Lunatic är verkligen fantastiskt :) Det händer då och då att jag rider på Lunatic. Men mest ut i skogen, konditionsträning eller liknande. Anledningen till att vi varit så mycket i Skåne är för att spara hästarna på den extra resa som det innebär att ta dom upp till Strömsholm. Och ett plus är självklart att vi trivs bra där :)Jo visst saknar jag min familj ibland! Jag passar på att umgås med dom nu när vi har några lugna veckor :)
My Almqvist

2012-08-22 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0