London 2012

Vi är framme! Lunatic är på plats i sin box och verkar ha tagit resan bra :) Jag är på plats på hotellet, som ligger ca 300m från stallet, och även jag känner mig väldigt nöjd! Inte så konstigt kanske.. ;) Nu är det tid för en dusch och sen sova!! Ska bli fantastiskt skönt! Imorgon väntar trimning på förmiddagen och vet check på eftermiddagen. (fingers crossed) Har tyvärr inga bilder att bjuda på då min telefon varit svart hela eftermiddagen.. Känns helt galet att äntligen vara på plats men också väldigt, väldigt, roligt!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy vad roligt att få vara med mitt i händelsernas mitt! Nejdå jag är inte alls avundsjuk ^^

2012-08-02 @ 20:04:03
URL: http://dailyhorses.blogg.se
Postat av: Lina

Kan inte du skriva ett inlägg om hur du gör iordning hästarna för tävling?
allt från klippning, man, ryktning osv och om du har några små knep :D

2012-08-02 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0