jag är lyckligare nu

Så nu är jag på plats i Uppsala igen efter kort visit i Skåne och Grevlunda! Jag hann även med en grekisk-inpsirerad kväll tillsammans med Malin och Emlila (som jobbar på Grevlunda) med godsaker som Malin tagit med sig hem efter sin semester på just Grekland :) Gårdagen spenderades med att ta igen förlorade sovtimmar så nu är jag fit for fight igen :)
Det regnar här idag. Jag har ingenting emot regn så länge man inte behöver stå ute i det en hel dag.. Jag ska alldeles strax gå ut till grabbarna igen så dom får komma ut och lufta sina lurviga lite! Sen ska jag nog ta tag i det där alltid lika tråkiga momentet att städa lastbilen.. Lika tråkigt som välbehövligt!
 
Jag har lite svårt att hitta motivationen att blogga nu när min vardag inte är lika fylld av hästar som den brukar vara, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Så om ni har något speciellt ni vill läsa om får ni gärna komma med förslag! En frågestund kanske..?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0