take a moment and make it perfect

Jag är trött. Sov mega dåligt under natten och har kännt mig som en zombie hela dagen.. Men sånt är livet! Tänker, när jag skrivit klart det här, ta min bok och krypa ner under täcket ihopp om att det blir mer sömn i natt :)
Jag har fått super bra tips på vad ni vill läsa om/vad jag kan skriva om! Tack! Bara att ni kommenterar gör att motivationen stiger :)
Idag har Jens hoppat hästarna, alla 4 har hoppat jätte bra! Som uppvärming fick hästarna hoppa först kryss med bom före på 5,5 m och bom efter på 3 m. Krysset blev sen ett räcke och efter det en oxer. Bra övning som får hästarna att hoppa väl genom kroppen :) Efter det hoppades det en bana och som sagt alla 4 hoppade super bra!
Extra roligt med tanke på att det bär av mot Henriksdal imorgon och tävling fredag, lördag och söndag!
Rubens och Cavat kommer gå mestadels 130 klasser under helgen. Thelma och Lunatic kommer att gå 130-140 klasser!
Cavat och jag har lite olika åsikt ang vilken färg hans huvud ska ha. Jag tycker fux och vitt, Cavat tycker att endast fuxfärg duger fint.. Men efter lite övertalning och några sockerbitar senare så kom han fram till att sålänge jag lät öronen vara kunde jag få tvätta huvudet, nu är bläsen vit som snö och han är redo för årets tävlingsdebut!


Min man


Ruben



Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Hur får du hans bläs så vit? Schampoo ? Har du ngn speciell duk eller svamp? Lycka till i Henriksdal.

2012-04-19 @ 15:30:01
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: M

Cavat verkar vara en riktig litet charmtroll! Han är sockersöt och jag bara älskar filmen där han öppnar upp bakbenen rätt upp i luften!

2012-04-20 @ 07:36:57
Postat av: Sandra

Hur mäter du ut storleken på knopparna? Du får dom så små och fina. Duktiga du!

2012-04-20 @ 14:35:05
Postat av: My

Sandra J: Ja jag tvättar bläsen med schampoo med en vanlig svamp. Brukar ha en handduk nära till hands så jag kan hålla ev schampoo borta från ögonen.



Sandra: Tack snälla! Jag har skrivit ett helt inlägg om min flätor :) http://showgroomjf.blogg.se/2012/march/flator.html

2012-04-24 @ 16:50:55
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0