Look a like

Jaa..det är väl ungfär såhär jag ser ut när Jens hoppar de stora klasserna. Nationshoppningarna är "värst" och nästa helg börjas det igen! Får helt enkelt hoppas på att ingen filmar mig, har inga planer på att bli youtube-kändis än.. ;)
(Hittade förövrigt filmen på Havrepappans väl lästa blogg)
Har fått önskemål att skriva mer om hur jag klipper hästarna, vilka maskiner jag använder osv! Jätte roligt att ni kommenterar men en mer grundlig beskrivning av klippningen får nog vänta lite då morgondagen kommer vara fullproppad med förberedelser inför resan mot Lummen på tisdag :) Men bilder på maskinerna kan ni få i ett inlägg imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahaha, det är väl så vi alla sitter i sofforna runt om i supportsverige ;)

2012-04-30 @ 07:03:37
Postat av: Victoria

Hahahahahaha :D

2012-04-30 @ 08:11:50
URL: http://vjfoto.se
Postat av: Emelie

- Kan du inte skriva hur du lindar nattlindor?

- Hur du lindar vid ridning om de har lindor?



Alltså vad för lindor, om de har paddar vad är det för paddar, hur högt och hur lågt lindar du osv :)

2012-04-30 @ 21:02:25
Postat av: therese olsson

Hahaha älskar sprattlandet!

2012-05-01 @ 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0