Henriksdal, igen!

Ja, jag kunde inte riktigt hålla mig borta utan åkte till tävlingarna på Henriksdal även idag. Men skillnaden var att idag lämnade jag chefen hemma och åkte istället dit tillsammans med Emma, som jobbar här på Grevlunda, och två stycken 4-åringar :)
Pherson II af Thora (Hip Hop  - Cardento) och Main Road (Heartbeat - Irco Marco)


Påvägen hem stannade vi till på apoteket. Det är något som inte riktigt står rätt till med mina muskler för tillfället.. Är trött och öm i musklerna och har dessutom en galen överansträngning i höger armen! Så nu har jag laddat med vitaminer och värktabletter :P
Så här mysigt hade grabbarna det idag ute i vår-solen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser underbart ut!!

2012-04-25 @ 10:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0