Svar till Sofia


Hej!
Fin blogg. 
Det var inte så många hästar ni hade i stallet ändå? Trodde man hade maassor i ett tävlingsstall :)
Har du nån egen häst, tävlar du själv också?
Hälsn hästälskaren Sofia :D


Tack Sofia, roligt att du har hittat till min blogg!
Nej, i vårat stall brukar vi ha runt 8 hästar som normalt. Ibland fler, ibland färre!
Men det finns såklart tävlingsstall med betydligt fler hästar än vad vi har i vårat. De stallen har även i regel fler anställda som både rider och sköter hästarna!
Nej, jag sålde min egen häst när jag började jobba som groom hos Jens. Det finns som det ser ut just nu varken tid eller ork att ha någon egen häst. Jag älskar mitt jobb och att ha en egen häst är ingenting jag saknar!
Jens tillsammans med hästarna Donna Karan, RS Cavat BTB, RS Lunatic och Lucy Show påväg till Italien!
Jens tillsammans med Donna Karan, RS Cavat BTB, RS Lunatic och Lucy Show påväg till Italien!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej!

Kul att du börjar blogga. Jag har en fråga:

Är Donna Karan samma häst som nu finns hos Alexander Zetterman?

2011-11-12 @ 14:40:39
Postat av: My

Ja, det är samma Donna!

2011-11-12 @ 23:14:00
URL: http://showgroomjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0