V as in Victory

Okej, det händer inte jätte mycket på bloggen just nu..har inte jätte mycket att skriva om nu när det inte är några tävlingar! Men det finns en sak som inte får missas...läs mer här: Lunatic säkrad för OS! Nu kör vi :)

Annars rullar alltså allt på som vanligt här på Strömsholm! Hästarna jobbar på, Cavat och Lunatic vilar fortfarande. I Onsdags var nyblivne Italienska Mästaren Roberto Cristofoletti här och hoppade några av sina hästar tillsammans med Jens :)

Är det något speciellt ni vill att jag skriver om?
Tar tacksamt emot tips nu när jag har "skriv-torka".

Föresten! Ni har väl inte missat Strömsholm nya hemsida?
Där kan ni hålla koll på det som händer på anläggningen, följa våra elever vardag genom deras bloggar med mera.. :) Hemsidan hittar ni här: Ridskolan Strömsholm


Bjuder på en bild på mig, tävlingsklädd! (inte varje dag det händer nuförtiden..:)
Här har jag & "Loppan" vunnit, tillsammans med bra kamrater i
Lurbo RK, en omgång av Div III hoppning!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Det är alltid roligt att läsa om hur dagen ser ut i stallet. Vad använder ni för foder+ Hur ofta hoppas hästarna? rids ut osv..

2011-12-16 @ 09:53:31
URL: http://teamjessie.blogg.se/
Postat av: Tove Eriksson

Tack My! Dock så använder jag redan bettplattor + fasta ringar, Eggbett med stora ringar. Har varit iväg till tandläkare, men det var inget med munnen som var felet. Hör gärna av dig om du har något mer förslag. Gissar på att det är sådanna problem som en hästskötare stöter på dagligen. Något tips på någon bra fet kräm att smörja med?!

2011-12-17 @ 07:34:37
URL: http://ttie.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Eller hur! Drömgården... Hähä jag vill läsa om en massa skvaller och alla intriger som dagligen sker på strömsholm.. men jag antar att jag får hålla mig till telefonsamtal för att få ta del av det? ;)

Såå du kan väl skriva om all utrusting som hästarna går med? Vardags och på tävling? Kram på dig min fina Myrt!

2011-12-17 @ 18:57:54
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0